۱۳۸۹ خرداد ۲۴, دوشنبه

پريشانگويی هاى احمدی نژاد در تلویزیون

احمدی نژاد شب گذشته در یک برنامه زنده تلویزیونی شرکت کرد و از جمله گفت :

در یک سال اخیر صدها پله رشد کرده ایم

*واقعیت این است که در یک سال اخیر جایگاه ملت ایران صدها پله در جهان ارتقا پیدا کرده است و بدخواهان و کسانی که محافظ وضع موجود هستند و از وضع غیرانسانی و ناعادلانه امروز دفاع می کنند، صدها گام و صدها پله عقب نشینی کرده اند که در دنیا آن را مشاهده می کنیم.

*امروز بدون ایران،‌ بدون معاضدت ایران و بدون اراده ایران کسی نمی تواند کار مهمی در جهان انجام دهد.

تورم یک رقمی شده و این روند ادامه دارد

* در عرصه های داخلی نیز الحمدلله روند سازندگی به سرعت و با حجم بسیار بالا ادامه دارد و امروز دولت اشراف کاملی بر مسائل اقتصادی و اجتماعی دارد و مدیریت می کند.

* نخستین بار تورم که نقطه اندوهناک، کدورت و نگرانی برای مردم و همه برنامه ریزان اقتصادی بود به زیر 10 آمد و یک رقمی شد و ان شاء الله این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

* همبستگی ملی ما امروز در طول تاریخ بی نظیر است.

* به لطف خدا روند، روند بسیار خوبی است، البته معنای آن، این نیست که مشکلات وجود ندارد بلکه مشکلات هست و موانع هم خواهند تراشید و بالاخره به این راحتی صحنه را به نفع ملت ایران رها نمی کنند و مسلماً‌ طراحی های سنگینی دارند اما از قبل معلوم است که غلبه با ملت ایران است و دیگر قادر نیستند سنگ بزرگی جلو پای ملت ایران بگذارند.


تحلیل آرای 15 کشور عضو شورای امنیت

* رای به این قطعنامه با گدایی به دست آمده است؛ آقای اردوغان به من گفت که اوباما یک ساعت و نیم در تماسی تلفنی با وی حرف می زد و درخواست می کرد که به قطعنامه رای ممتنع بدهد تا گرفتاری هایش در کنگره امریکا حل شود .

در همان تماس، اوباما به اردوغان گفته بود که خودت میدانی چیزی در آن قطعنامه نیست؛ به داد لبنان هم برس لبنان هم اگر بخواهد رأی منفی بدهد دچار مشکل می شود شما پادرمیانی کن که رأی ممتنع بدهد.

آنها با برزیل هم همین کار را کرده بودند گدایی رای است در شورای امنیت؛ تیر خلاص بهتر از این به شورای امنیت؟

* دولتی که زمانی برای جهان تصمیم می گرفت الان با التماس و گدایی و امتیاز دادن به چند کشور مانند روسیه به دنبال تصویب قطعنامه ای است که خودشان از قبل اعتراف کرده بودند هیچ تاثیری بر ایران ندارد این قطعنامه موجودی است که مرده به دنیا آمد .


اطلاعاتی از درون سیستم آمریکا داریم

* اطلاعاتی از درون این سیستم و امریکا داریم که شرایط بسیار خوب به نفع ملت هاست اما برای رژیم صهیونیستی و دولتمردان امریکا بسیار بد است .اختلافاتشان بسیار شدید شده است و آنها واقعا نمی توانند تصمیم گیری کنند و به شدت هراسناک هستند . اعتراضات ، بسیار بالاست و حتی در داخل رژیم صهیونیستی اظهار نظرهایی می شود که در همین جهت است و می گویند که دیگر کارشان تمام است و دلیلی ندارد که مقاومت کنند ؛ باید کار را تمام کنند .

منبع خبر : ايران پرس نيوز

۲ نظر:

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin