۱۳۹۰ اسفند ۲۲, دوشنبه

عوامل رژیم آقای کاظمینی بروجردی را مسموم کردند

بنابه گزارش ارسالی  به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران "روز جمعه 9 مارس 2012 آقای کاظمینی بروجردی رهبر مذهبی سرشناس که بیش از 2000 روز است بی وقفه در زندان به سر می برد، مورد سوقصد قرار گرفت و اکنون در شرایط وخیم جسمانی است و علایم مسمومیت شدید را نشان می دهد.

ظاهراغذای ایشان توسط دو زندانی دیگر به سم آغشته شده بوده که هر دوی این زندانی ها از آن زمان در مرخصی به سر می برند و از آنها اطلاعی در دست نیست.
طی چند ماه گذشته این دومین سوء قصد به جان این زندانی مخالف ولایت فقیه است که در مرتبه پیش هم این ترور نافرجام مورد اعتراض و واکنش افراد و مجامع بین المللی مدافع حقوق بشر قرار گرفت و در گزارش اخیر گزارشگر ویژه حقوق بشر ایران نیز با آن اشاره گردیده است.
لازم به ذکر است که در مهر سال 85 مادر آقای کاظمینی بروجردی که به همراه ایشان بازداشت شده بود به همین صورت درزندان مسموم و سپس آزاد گردید که درنهایت با مشکلات عدیده دستگاه هاضمه مواجه شده در بهمن همان سال دار فانی را وداع گفت.
خانواده آقای کاظمینی بروجردی از کلیه افراد و سازمانهای مدافع حقوق بشر تقاضا دارند که در این زمینه اقدام فوری بعمل آورند ضمن اینکه اقای خامنه ای را مسئول مستقیم جان ایشان میدانند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ،سوء قصد به جان  روحانی مبارز آقای کاظمینی بروجردی که توسط عوامل ولی فقیه علی خامنه ای علیه وی صورت گرفته است را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت گرفتن تصمیمات لازم الاجرا می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin